Zaproszenie do składania ofert
Na dostawę wielkoformatowego plotera drukująco-tnącego
postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone zgodnie z Regulaminem uruchamiania zamówień do których nie stosuje się przepisów ustawy prawo zamówień publicznych
- Nazwa oraz adres Zamawiającego:
Miejski Dom Kultury w Działdowie
ul. Wolności 64
13-200 Działdowo
- Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienie jest dostawa kompletnego, fabrycznie nowego wielkoformatowego plotera drukująco-tnącego firmy ROLAND o symbolu SG2-300
z kompletem akcesoriów, instalacją, szkoleniem oraz gwarancją. W kwocie końcowej muszą być uwzględnione następujące elementy:
- Transport i instalacja urządzenia
- Szkolenie pracowników przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego
- Komplet 4 tuszy + Cleaner
- Oprogramowanie urządzenia z bezterminową licencją
- Rolka folii do druku
- Nawijarka
- Gwarancja minimum 24-miesiące
- Opis sposobu przygotowania oferty.
- Ofertę należy sporządzić na Formularzu ofertowym. Na ofertę składają się: wypełniony formularz ofertowy oraz wszelkie pozostałe wymagane dokumenty.
- Wymagania podstawowe:
- każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w maksymalnie dwóch konfiguracjach sprzętowych (wariantach)
- oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia.
- oferta musi być podpisana przez osobę lub osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby,
- upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną notarialnie kopię stosownego pełnomocnictwa, określającego jego zakres i wystawionego przez osoby do tego upoważnione.
- Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty,
- zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy.
2) Forma oferty:
- ofertę należy złożyć Zamawiającemu w zaklejonej kopercie podpisanej „Konkurs ofert na dostawę plotera Roland SG2-300” lub w formie elektronicznej na adres e-mail: mdkdzialdowo@wp.pl. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Ofertę należy składać osobiście lub za pośrednictwem poczty,
- ofertę wraz z załącznikami należy wypełnić komputerowo w języku polskim, następnie podpisać ją przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz
- informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy
o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. Nr 153, poz. 1503):
- Wykonawca może zastrzec w ofercie stosownym oświadczeniem, iż Zamawiający nie będzie mógł ujawnić informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, tj. nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności, - w sytuacji, gdy Wykonawca zastrzeże w ofercie informacje, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa lub są jawne na podstawie odrębnych przepisów, informacje te będą podlegały udostępnieniu na takich samych zasadach jak pozostałe niezastrzeżone dokumenty,
- Zamawiający nie ujawni informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa
w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł oraz wykazał stosownym oświadczeniem, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. - Wykonawca nie może zastrzec swojej nazwy (firmy) oraz adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia/ konsorcjum.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia, a oferta taka spełniać musi następujące wymagania:
- Oferta jest składana przez lidera konsorcjum,
- użytkownik w pierwszej kolejności wskazuje profil Wykonawcy będącego liderem konsorcjum. W trakcie wypełniania oferty musi wskazać dane pozostałych podmiotów będących członkami konsorcjum.
- Członkowie konsorcjum mogą być zmienieni/dołączeni/usunięci na każdym etapie tworzenia oferty.
- Każdy członek konsorcjum musi posiadać konto użytkownika. Wykonawca może być wskazany jako członek konsorcjum tylko wtedy kiedy posiada założony profil Wykonawcy
(z dopuszczeniem założenia tego profilu na innym użytkowniku).
- Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia 30.10.2020 roku do godziny 12.00. Oferty które wpłyną po tym czasie nie będą rozpatrywane.
- Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego w dniu 3.11.2020 roku
o godzinie 12.30 - Okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 24 miesiące, liczone od daty odbioru końcowego.
- Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie o związaniu ofertą na okres 30 dni.
- Opis sposobu obliczenia ceny.
- Obowiązującym rodzajem wynagrodzenia jest ryczałt. Podstawą wyliczenia ceny ofertowej powinna być dla Wykonawcy jego własna wycena, oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja.
- Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu zamówienia nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia ryczałtowego określonego w ofercie. Cena musi zawierać koszty udzielenia gwarancji, serwisów w okresie gwarancyjnym (z wyłączeniem kosztów części i materiałów eksploatacyjnych wymagających okresowej wymiany zgodnie z warunkami określonymi przez producenta), dostarczenia, uruchomienia i instruktażu z obsługi sprzętu.
- Wykonawca zobowiązany jest do przewidzenia wszystkich okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
- Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia,
- Cena powinna być wyrażona w polskich złotych, liczbowo z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w ten sposób, że końcówki kwot wynoszące mniej niż 0,5 groszy pomija się, a końcówki kwot wynoszące 0,5 grosza i wyżej zaokrągla się do 1 grosza. Cena musi zawierać należny podatek VAT.
- Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny oferty.
- Cena –100%
- Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
- Zamawiający urzęduje w następujących dniach (pracujących) i godzinach:
poniedziałek – piątek od godz. 7:00 do godz. 15:00,
- Porozumiewanie następuje drogą elektroniczną pod adresem e- mail: mdkdzialdowo@wp.pl
- Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego wyżej wskazaną drogą
o wyjaśnienie treści ogłoszenia/ zaproszenia, warunków uczestnictwa
w postępowaniu. Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień. - w uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmienić treść ogłoszenia/ zaproszenia, warunków.
- jeżeli w wyniku zmiany o której mowa w ppkt 4) jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert, niezwłocznie zawiadamiając Wykonawców.
- Informacje o formalnościach, jakie winny być dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
- W zawiadomieniu wysłanym do Wykonawcy, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą, Zamawiający poinformuje o formalnościach związanych
z podpisaniem umowy o treści zgodnej ze wzorem załączonym do warunków uczestnictwa w postępowaniu, - Zamawiający określi termin i miejsce podpisania umowy zgodnej ze wzorem załączonym do warunków uczestnictwa w postępowaniu,
- Termin podpisania umowy będzie przypadał na maksymalnie siódmy dzień po wysłaniu wezwania do Wykonawcy o wyborze najkorzystniejszej oferty.
- Nie stawienie się w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie spowoduje, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, co skutkować będzie wyborem kolejnej oferty. - Zamawiający zastrzega prawo do negocjacji umowy przed jej podpisaniem
w niezbędnym zakresie. - Dostarczenie sprzętu powinno nastąpić w terminie do 21 dni od daty podpisania umowy.
- Cena zostanie zapłacona w terminie 7 dni od podpisania protokołu dostarczenia i uruchomienia sprzętu oraz przeprowadzenia szkolenia.
- Wzór umowy, jaką Zamawiający zamierza zawrzeć z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik do niniejszych Warunków uczestnictwa w postępowaniu.
- Zamawiający zastrzega prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie, bez podania przyczyny.
- Zamawiający informuje, że oferty powyżej 45.000 zł brutto będą odrzucane.
- Informacja o wykluczeniu
- Zamawiający informuje, że wykluczeniu podlegać będą oferty nie zawierające wszystkich elementów wymaganych przez zamawiającego.
- Zamawiający informuje, że wykluczeniu podlegają oferenci, wobec których toczą się postępowania sądowe powództwa Zamawiającego a także te podmioty które są dłużnikami Zamawiającego.
- Podwykonawstwo
1) Zamawiający informuje o obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia,
2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy.
>>> Zaproszenie do składania ofert
Załączniki: